راهنمای خرید کولر های گازی جنرال گلد

شما به عنوان یک خریدار در ابتدا بایستی اطلاعات کلی در رابطه خرید محصولی که در نظر دارید داشته باشید. بدین منظور در نظر داریم به شما به عنوان یک خریدار، در داشتن  کامل ترین اطلاعات در رابطه با کولر های گازی جنرال گلد کمک کنیم. با ما همراه باشید.

کولر گازی جنرال گلد

کولر های گازی جنرال گلد محصول دو کشور تجاری به شمار می رود که از جمله این کشور ها می توان به چین و تایلند اشاره کرد . چرا که این محصول در ابتدا تحت لیسانس کشور تایلند طراحی شده و در کشور چین توسط بهترین مهندسان مونتاژ می شوند. از این رو می توان گفت کولر های گازی جنرال گلد در میان سایر کولر های گازی از پر فروش ترین کولر های گازی به شمار می روند، چرا که از قطعات بسیار با کیفیت آمریکایی ساخته شده اند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید کولر های گازی جنرال گلد از قطعات با کیفیتی که از دو کشور امارات و آمریکا وارد کشور چین می شود سپس در این کشور مونتاژ می شود. مونتاژ حرفه ای این برند توسط طراحان حرفه ای و مهندسان خبره صورت می گیرد تا از هرگونه عیب و ایرادی در ساخت جلوگیری شود.

مطلب مرتبط: ویژگی کولر های گازی جنرال گلد

کولر گازی جنرال گلد

مزایای کولر های گازی جنرال گلد

کولر های گازی جنرال گلد از آن جایی توسط طراحان حرفه ای ساخته و مونتاژ شده اند از این رو شما می توانید به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا را در این برند مشاهده کنید. از جمله مزایا و قابلیت های کولر های گازی جنرال گلد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت سرمایش، گرمایش، تهویه شما می توانید این سه قابلیت را در کولر های گازی جنرال گلد مشاهده کنید. شما از قابلیت سرمایش کولر گازی جنرال گلد می توانید در فصل های گرم سال، و از قابلیت گرمایش آن در روز های سرد سال استفاده کنید. همچنین شما می توانید از قابلیت تهویه این کولر گازی در تمامی روز های سال استفاده کنید.
  • کولر های گازی جنرال گلد تنها کولر های گازی موجود در دنیا هستند که مجهز به اینورتر هستند. اینورتر در مصرفه به صرفه کولر های گازی جنرال گلد و همچنین در فعالیت بی صدای این برند نقش دارد.
  • کولر های گازی جنرال گلد از فناوری فیلتر بهره مند هستند. قابلیت فیلتر سبب می شود که هوای مطلبوب وارد محیط شود. تا شما از هوای مطلوب لذت ببرید. همچنین شما می توانید از این برند برای کسانی که از بیماری های تنفسی رنج می برند استفاده کرد.
  • کولر های گازی جنرال گلد قابلیت کنترل از راه دور دارند . این کنترل از راه دور سبب می شود تا شما قبل از رسیدن به محیط خانه ، آموزشگاه ، دفتر کار و…محیط مورد نظر خود را سرد و یا گرم کنید و دمای محیط را به تعادل مورد نظر خود برسانید.
  • همچنین از آنجایی که کمپانی بزرگ جنرال گلد هدف خود را رضایت مشتری قرار داده است. از این رو شما می توانید بهترین کیفیت را با کمترین و مناسب ترین قیمت تهیه کنید.
  • کولر های گازی جنرال گلد قابلیت قدرت پرتاب باد تا سی متر را دارا است.
  • همچنین شما می توانید قطعات و نرم افزار کولر های گازی جنرال گلد را برای فعالیت بهتر ارتقاء دهید.
  • کولر های گازی جنرال گلد از گاز R410a برای فعالیت استفاده می کنند. چرا که این گاز مصرف کمی دارد و در فعالیت بهتر کولر گازی دخیل است.
  • همچنین بهتر است بدانید قطعات استفاده شده در کولر های گازی جنرال گلد به علت داشتن کیفیت مناسب برای تمامی مناطق مناسب هستند. از این رو می توانید اطمینان کافی داشته باشید که قطعات استفاده شده در این محصول در مناطق شرجی و بارانی زنگ نمی زند.

مطالب مرتبط: مزایای کولر گازی جنرال گلد

مزایای کولر های گازی جنرال گلد

معایب کولر های گازی جنرال گلد

همان طور که در مطالب قبلی گفتیم، کولر های گازی جنرال گلد ، توسط کمپانی جنرال گلد که هدف اصلی این کمپانی رضایت مشتری است ساخته می شوند. از این رو اگر شما کولر های گازی جنرال گلد با ضمانت اصل بودن خریداری کنید، متوجه خواهید شد کولر های گازی جنرال به هدف رضایت مشتری از هر گونه عیب و ایرادی مبرا هستند.

اما توجه داشته باشید خرید خود را از نمایندگی ها ، فروشگاه ها و وب سایت های معتبر انجام دهید. تا از اصل بودن محصول خریداری شده خود اطمینان داشته باشید.

شما می توانید محصول خود را از تنها سایت رسمی و معتبر جنرال گلد خریداری کنید تا از ضمانت اصل بودن اطمینان داشته باشید و هم اینکه از خدمات پس از فروش مانند نصب و راه اندازی رایگان، ارسال رایگان، خدمات پس از فروش تعمیر، گارانتی معتبر و… بهره مند شوید.

همچنین شما می توانید با مراجعه به پشتیبانی سایت جنرال گلد ادرس و شماره تماس نمایندگی های معتبر را به دست آورید.

مطلب مرتبط: معایب کولر گازی جنرال گلد چیست؟

معایب کولر های گازی جنرال گلد

انواع کولر های گازی جنرال گلد

کولر های گازی جنرال گلد با توجه به نیاز های کاربران در انواع مختلف طراحی و ساخته شده اند ، که در لیست زیر به انواع مختلف کولر های گازی جنرال گلد می پردازیم:

شاید برایتان جالب باشد بدانید کولر های گازی جنرال گلد اسپلیت از جمله پر فروش ترین کولر های گازی جنرال گلد به شمار می روند. چرا که این مدل از کولر گازی همان طور که از اسمش پیداست از دو بخش ، پنل داخلی و پنل خارجی ساخته شده است. که این قابلیت سبب می شود کولر گازی از قدرت بسیار بالایی برخوردار باشد.

مطالب مرتبط: انواع اسپلیت جنرال گلد

کلام آخر

برند جنرال گلد  یکی از شرکت های تولید کننده  انواع سیستم های تهویه مطبوع در انواع مدل ها در سطح وسیع با انواع کاربرد های متنوع  است . این کولر ها حاصل  ساخت  کشور های تایلند و مونتاژ بی عیب و نقص چین است  که در مطلب بالا به برسی ویژگی های جنرال گلد با جزئیات کامل  پرداختیم.

هم چنین  شما می توانید با بررسی دقیق هر یک از ویژگی های محصولات سرمایشی و گرمایشی جنرال گلد بهترین انتخاب  را انجام داده و خرید را از سایت رسمی این برند جنرال گلد انجام دهید.

15 دیدگاه برای “راهنمای خرید کولر های گازی جنرال گلد

  1. اشتراک‌ها: کولر گازی ایوولی ساخت کجاست؟ _کولر گازی ایوولی _ مقایسه کولر گازی جنرال گلد و ایوولی - جنرال گلد

  2. اشتراک‌ها: کولر گازی یونیوا ساخت کجاست؟_ کولر های گازی یونیوا - جنرال گلد

  3. اشتراک‌ها: چرا از کولر گازی آب می ریزد؟ _ دلایل نشت اب از کولر گازی - جنرال گلد

  4. اشتراک‌ها: چرا پنل کولر گازی یخ می زند؟ _ دلایل یخ زدن کولر گازی _ کولر های گازی جنرال گلد - جنرال گلد

  5. اشتراک‌ها: کولر گازی سام ساخت کجاست؟ - اطلاعات کامل در رابطه با کولر گازی سام + مزایا و معایب -general gold - جنرال گلد

  6. اشتراک‌ها: کولر گازی کرافت ساخت کجاست ؟ - کامل ترین اطاعات در رابطه با کولر گازی کرافت - خرید کولر گازی - جنرال گلد - جنرال گلد

  7. اشتراک‌ها: کامل ترین اطلاعات در مورد کولر گازی آیوا - خرید کولر گازی - جنرال گلد

  8. اشتراک‌ها: کولر گازی دوو ساخت کجاست ؟ - جنرال گلد

  9. اشتراک‌ها: کولر گازی گرین ساخت کجاست ؟ - کامل ترین اطلاعات در مورد کولر گازی گرین - جنرال گلد

  10. اشتراک‌ها: کولر گازی لاویتا ساخت کجاست؟ - کامل ترین اطلاعات در مورد کولر گازی لاویتا - جنرال گلد

  11. اشتراک‌ها: کولر گازی لاویتا ساخت کجاست؟ | پست مگ

  12. اشتراک‌ها: کولر گازی کریر ساخت کجاست؟ - کامل ترین اطلاعات در رابطه با کولر گازی کریر - خرید کولر گازی - جنرال گلد

  13. اشتراک‌ها: کولر تکامسه ساخت کجاست؟ - چرا خرید این کولر گازی توصیه نمی شود؟ مزایا و معایب - جنرال گلد

  14. اشتراک‌ها: کولر پاناسونیک ساخت کجاست؟ - بررسی مزایا و معایب - جنرال گلد

  15. اشتراک‌ها: چرا کنترل کولر گازی قفل شده ؟ _ روش باز کردن قفل کنترل کولر گازی _ روش قفل کردن ریموت کولر گازی - جنرال گلد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *