گارانتی مدیا شتاب ارس

کولر‌های گازی جنرال گلد از جمله پر فروش‌ترین کولر‌های موجود در سطح کشور است. این برند توسط نمایندگی معتبر جنرال گلد در سراسر ایران به فروش می‌رسد. محصولات ارائه شده توسط نمایندگی جنرال گلد تحت گارانتی نمایندگی شرکت معتبر مدیا شتاب ارس قرار دارد.

شرکت مدیا شتاب ارس با داشتن چندین سال سابقه همکاری با شرکت‌های معتبر خدمات پس از فروش کولر‌های گازی جنرال گلد را نیز در سراسر کشور به مشتریان ارائه می‌دهد.

نمایندگی‌های شرکت مدیا شتاب ارس در سراسر کشور حتی در روستا‌ها خدمات پس از فروش، تعمیر، سرویس سالانه و… کولر‌های گازی جنرال گلد را عهده دار است و وظیفه خود را در برابر مشتریان به نحو احسنت انجام می‌دهد.

از انجایی که شرکت مدیا شتاب ارس یکی از شرکت‌های معتبر و وظیفه‌شناس است، نمایندگی جنرال گلد در ایران به قاطعیت این شرکت را برای همکاری برگزیده است. همچنین حساسیت مدیر عامل نمایندگی جنرال گلد در انتخاب برترین شرکت گارانتی محصول بی ‌تأثیر نیست.

نمایندگی‌های زیر مجموعه شرکت مدیا شتاب ارس در سراسر کشور وجود دارد که خدمات نصب، راه‌اندازی، ارائه سرویس شش ماهه و سالانه، تعمیر، تعویض قطعات و…. کولر‌های گازی جنرال گلد را بر عهده دارند و با رعایت قوانین گارانتی خدمات مورد نیاز مشتریان را با بهترین کیفیت و کم‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهند.

بهتر است بدانید اپراتور‌های ارتباطی شرکت مدیا شتاب ارس در سراسر کشور در تمامی روز‌ها بی‌وقفه و بدون تعطیلی در ۲۴ ساعت از شبانه روز اماده ارائه خدمات به کاربران هستند.

شرکت مشتریان مدیا شتاب ارس تنها نمایندگی رسمی و معتبر کولر‌های گازی جنرال گلد در ایران است. این شرکت با کمک تکنسین‌های متخصص و دوره دیده ماهر، تمامی مشکلات کولر گازی شما را با استاندار‌های موجود برطرف می‌کند.

خدمات ارائه شده توسط این شرکت با رعایت اصول مشتری مداری و در نهایت جلب رضایت مشتری انجام می‌شود، شما می‌توانید با ارتباط با اپراتور‌های شرکت مدیا شتاب ارس در سراسر کشور پاسخ سؤالات فنی و غیر فنی مربوط با کولر گازی به دست اورید.

شرکت مشتریان مدیا شتاب ارس با داشتن وظیفه و تعهد در برابر نمایدگی جنرال گلد برای کولر‌های گازی جنرال گلد طی سال‌ها خدمات پس از فروش این محصولات را در سراسر ایران ارائه می‌دهد و همچنین مستلزم به رعایت قوانین و ارائه خدمات به مشتریان تا پایان قرداد بیست ساله است.

جهت ارتباط با شرکت مدیا شتاب ارس از سراسر کشور می‌توانید شماره تماس ۰۲۱-۲۸۴۲۹۹۸۲ را شماره‌گیری کنید. اپراتور و کارشناسان این شرکت در تمام ایام روز و بی‌وقفه با حوصله و دقت نیاز‌های کاربران را رفع می‌کنند. همچنین شما می‌توانید از خدمات ویژه ضروری این شرکت برای رفع مشکل سیستم تهویه خود استفاده کنید، تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صدد حل مشکل شما برآیند.

مزایای خدمات پس از فروش مدیا شتاب ارس

توصیه ما در مورد همکاری با شرکت مدیا شتاب ارس این است که پس از گذشت ۱۸ ماه و اتمام گارانتی معتبر، همچنان برای تعمیر و سرویس کولر گازی خود از خدمات این شرکت استفاده کنید، چرا که وجود تکنسین‌های ماهر و معتبر بودن شرکت می‌توانید هر گونه مشکل پس از تعمیر و سرویس بدون پرداخت هزینه مجدد قابل رپیگیری و رفع است.

تکنسین‌های مجرب و کارکشته شرکت مدیا شتاب ارس تمام دوره‌های سرویس و تعمیر کولر‌های گازی جنرال گلد را پشت سر گذاشته‌اند و می‌توانند به صورت حرفه‌ای تمام مشکلات کولر گازی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنند.

تعمیرات کولر‌های گازی توسط شرکت مدیا شتاب ارس دارای گارانتی است و پس از اینکه دستگاه شما تعمیر می‌شود، گارانتی تعمیر دارد و در صورت تکرار ایراد، پیگیری مرتبط انجام خواهد شد.

قطعات مورد استفاده برای تعویض قطعات و تعمیر کولر گازی به صورت اصل از استفاده می‌شوند و از محصولات بی‌کیفیت به هیچ عنوان استفاده نمی‌شود، از این بابت خیالتان راحت باشد. قطعات فنی مورد نیاز برای تعمیرات کولر گازی کاملاً قابل اطمینان و اصل است.

قطعات جانبی دستگاه‌ها متناسب با نیاز مشتریان تأمین شده و بر اساس درخواست و نیاز مشتریان ارائه خواهد شد.

شرکت مدیا شتاب خدمات سرویس دوره‌ای دستگاه‌ها و تمدید گارانتی محصولات را نیز انجام می‌دهد و شما می‌توانید در صورت اتمام گارانتی بعد از مشورت با متخصصین جنرال گلد، گارانتی محصول خود را تمدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *