معرفی شرکت جنرال گلد:

شرکت جنرال گلد (GENERAL GOLD) در تاریخ ۱۳۸۹/۰۶/۰۳ با هدف ارائه سرویس و خدمات پس از فروش شرکت مدیا شتاب محصولات تهویه مطبوع و تلویزیون اعم از محصولات کولر گازی، تلویزیون، داکت اسپلیت، پرتابل و واردات قطعات و محصولات فوق و اخذ و اعطای نمایندگی که به طور مستقیم با موضوع فعالیت شرکت مرتبط باشد، تشکیل شده است.

بیانیه ماموریت شرکت جنرال گلد:

  • تامین محصولات تهویه مطبوع (دیواری، ایستاده، داکت اسپلیت، پرتابل)
  • ارائه خدمات پس از فروش شرکت مدیا شتاب (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی)

فروشگاه جنرال گلد در راستای ارائه خدمات برتر، بر اساس اصل مشتری مداری و در نظر گرفتن نیاز های مشتری، موارد ذیل را سر لوحه اهداف خود قرار داده است:

  1. با تمامی نیرو های انسانی، سیستمی و فکری در سریع ترین وقت ممکن و با بالاترین کیفیت در خدمت مشتریان عزیز است.
  2. از طریق آموزش های شرکت، بهترین ارتقاء سطح کیفی را در بخش های مختلف شرکت ارائه میدهیم.
  3. ارتقاء سطح کیفی فضای کاری و ایجاد محیطی پویا و بانشاط
  4. استفاده بهینه و متناسب از منابع سازمان

چگونگی ارایه خدمات به مشتری

واحد پذیرش:

  1. انجام کلیه امور ثبت فاکتور مشتریان
  2. پذیرش نصب دستگاه
  3. پذیرش تعمیر دستگاه شرکت مدیا شتاب الکترونیک ارس

واحد فنی:

  1. پشتیبانی فنی سایت و سرویس مشتریان
  2. بررسی تعمیر دستگاه ها

واحد VIP:

  1. ارائه خدمات نصب
  2. ارائه ارسال فاکتور مشتریان
  3. ارائه سرویس RM

رضایتمندی مشتری:

  1. رسیدگی به شکایات مشتریان از نمایندگان خدمات پس از فروش
  2. رسیدگی به شکایات مشتریان حضوری
  3. رسیدگی به شکایات مشتریان تلفنی

مرکز تماس:

  1. مرکز ارتباط با مشتریان

روش های ارتباط با گارانتی و خدمات پس از فروش

مرکز تماس در عین پاسخگویی به مشتریان، نیاز های اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش میدهد. تیم ارتباط با مشتری به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان عزیز است.کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته با تلفن ۷۱۰۵۷۶۳۹-۰۲۱ (جهت ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش مدیا شتاب الکترونیک ارس)

 

روش های خرید و مشاوره

تهران، اشرفی اصفهانی، جنوب به شمال، تقاطع باغ فیض، مرکز تجاری هامون، ورودی C، واحد ۲۹

شنبه تا جمعه ساعت ۹ الی ۱۹