معرفی شرکت جنرال گلد:
شرکت جنرال گلد (GENERAL GOLD) در تاریخ ۱۳۸۹/۰۶/۰۳ با هدف ارائه سرویس و خدمات پس از فروش شرکت جنرال سرویس محصولات تهویه مطبوع اعم از محصولات کولر گازی، داکت اسپلیت، کولر گازی ایستاده و… واردات قطعات و محصولات فوق و اخذ و اعطای نمایندگی که به طور مستقیم با موضوع فعالیت شرکت مرتبط باشد، تشکیل شده است.
بیانیه ماموریت شرکت جنرال گلد:
- تامین محصولات تهویه مطبوع (اسپلیت دیواری، ایستاده، داکت اسپلیت)
- ارائه خدمات پس از فروش شرکت جنرال سرویس (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی)
فروشگاه جنرال گلد در راستای ارائه خدمات برتر، بر اساس اصل مشتری مداری و در نظر گرفتن نیاز های مشتری، موارد ذیل را سر لوحه اهداف خود قرار داده است:
- با تمامی نیرو های انسانی، سیستمی و فکری در سریع ترین وقت ممکن و با بالاترین کیفیت در خدمت مشتریان عزیز است.
- از طریق آموزش های شرکت، بهترین ارتقاء سطح کیفی را در بخش های مختلف شرکت ارائه میدهیم.
- ارتقاء سطح کیفی فضای کاری و ایجاد محیطی پویا و بانشاط
- استفاده بهینه و متناسب از منابع سازمان
چگونگی ارایه خدمات به مشتری
واحد پذیرش:
- انجام کلیه امور ثبت فاکتور مشتریان
- پذیرش نصب دستگاه
- پذیرش تعمیر دستگاه شرکت جنرال سرویس
واحد فنی:
- پشتیبانی فنی سایت و سرویس مشتریان
- بررسی تعمیر دستگاه ها
- خدمات سریع
واحد VIP:
- ارائه خدمات نصب
- ارائه ارسال فاکتور مشتریان
- ارائه سرویس RM
رضایتمندی مشتری:
- رسیدگی به شکایات مشتریان از نمایندگان خدمات پس از فروش
- رسیدگی به شکایات مشتریان حضوری
- رسیدگی به شکایات مشتریان تلفنی
مرکز تماس:
- مرکز ارتباط با مشتریان
روش های ارتباط با گارانتی و خدمات پس از فروش
مرکز تماس در عین پاسخگویی به مشتریان، نیاز های اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش میدهد. تیم ارتباط با مشتری به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان عزیز است.کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته با تلفن ۷۱۰۵۷۶۳۹-۰۲۱ (جهت ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش مدیا شتاب الکترونیک ارس)
روش های خرید و مشاوره
تهران، اشرفی اصفهانی، جنوب به شمال، تقاطع باغ فیض، مرکز تجاری هامون، ورودی C، واحد ۲۹
شنبه تا جمعه ساعت ۹ الی ۱۹